ABOUT TWITER ENTRY FACEBOOK LINKS INSTAGRAM STUFF




Try to be Matured :)
Wednesday, August 1, 2012 • 9:15 AM • 0 comments
Assalamualaikum kawan kawan :) Alhamdulilah, Tuhan bagi kita nikmat bernafas lagi harinie.. Syukur & bersyukur lagi bila kita diberi nikmat untuk teroka lagi ilmu fardhu Ain sambung ijazah pulak lepas nie.. 

Wink wink~ "Eh wana, lepas ni kau amek IJAZAH tau bukan UPSR lagi so please be focused on it"

Whatever it is, wanna to say congrates to all my friends ! Babe,korang sangat Super Duper!TAHNIAH :D Dan macam biasa, makcik Aziah nie dah check dulu aku punye result upu aritu.. Aku tumbuk jugak makcik ni kang!! sebaik hang dok jauh dari aku time tu, Aziah.. Kalau tak dah lama kena.. HAHA :p tapi thanks tau makcik.. Dan tetibe jugak satu message masuk inbox henpon.. guess who?? Jeehan Khalim... Weh rindu dengan budak kecikk nie :') Ayat Jehan buat aku terharu :')

Ini tulus ikhlas tahniah dari aku..at least ko dapat ape yg ko nak.. BANGUNAN! Highlight sikit..Haha.. Walaupun aku tak dapat tapi aku bangga kawan aku dapat..Really.Aku tak tipu.Pastikan ko dapat gelaran Ir Syazwana..Hehe tau tau.. Bawak balik p'shone tok aku..Hahaha


Ir Syazwana? Jauhnya nak melangkah ke arah tu hehe tapi InsyaAllah kalau aku berjaya. Thanks Jehan bagi kata kata semangat :) Kau pun tahniah sebab dapat Civil Engineering. Eh kenangan kita berdua masa zaman sekolah sekolah dulu serius rindu.. Haha! lagi lagi masa kelas Lukisan Kejuruteraan, aku duduk sebelah kau pastu kita suka bual bual & makan makan dalam kelas then kau suka tidur dalam kelas cikgu Mahbob time tu.. Kelas cikgu Mahboblah paling best & tak tension kan? Haha! *Jehan ni budak pandai dekat sekolah & dekat Matrik pun dia penah ajar aku Mathematics dengan penuh semangat dia ajar* thanks tau Jeehan ajar saya :) 7 tahun dah kita berkawan so jangan lupakan aku tau nanti bila kau dah dekat tempat baru. Hehe

Kawan kawan Matrik jugak hebat hebat! :) Tahniah korang sebab semua dapat further study degree.. UTHM, UiTM, UTeM, UTM, UMS, UMP, UPSI, UniMAP & semua universiti la korang nak conquer kan? Haha tahniah babe! And to ALFIERA ANUAR! Why u so jauh jauh dari I ?? Lempang nak? Haha :D Tetibe rasa dah tak boleh dah nak fly fly kuar dari universiti lepas ni sebab member member semua dah terpisah.. Haha nampak tak kebudak nakalan kitorang dulu masa zaman Matrik suka kuar senyap senyap tanpa scan kad matrik? *jangan contoh bab ni* Dan bila tetibe pulak dapat message dari si Afif :)

Afif  : Dengar cerita org tu nnti jd org utara.. Haha
Aku  : Bukan bukan..salah orang.. Forever orang selatan lah.. Haha
Afif  : Hahahahahaa.. Duk perlis nanti homesick.. Unimap tu tempat jin bertendang
Aku  : OKE DAH FULLSTOP! Tanak dengar lagi XD
Afif  : Hahaha macam manalah boleh sesat sampai sini. Perlis takdak mall..Jgn kata
          takdak mall, Mydin pon takdak
Aku  : Mungkin kena daulat kutuk budak tu dapat Utm JB masa tu =.="
Afif : JB takpalah function jgak..Ni Perlis kot.. Takpa anyway tahniah.. Selamat
         jejak kaki ke Universiti. Enjoy

Redha jela aku tercampak jauh dari family.. And I know,maybe someone will take care about me at there.. please jaga baik baik budak seko ni, dia kuat tacing.. thank you :)

Ya Allah, kau permudahkanlah segala urusan aku di Matrik Universiti.. Pergi dengan harapan dan bawakkanlah aku pulang dengan kejayaan. Amin~ 
*doa saya tampal dekat board belajar masa di Matrik*




Sekian..Jumpa dilain hari!


PASTFUTURE
THE STAR OWNER
Hai.Assalamualaikum. Welcome to My world . Leave me a nice speak at my cbox ^^ Feel free to navigate around here!
TALKIE TALKING

Kalau ada sebarang pertanyaan, chat dekat sini ya, jangan malu-malu !
Musixbank.Net
Klik mana yang korang nak. Bersesuaian dengan tajuk lah.

FOLLOW/HOME




JOM TWEET !

CREDIT SECTION

Coding basecode by: Afiqah
Edit template by: @esharky_
Owner blog:NSyazwana
Best view:Miss Google