ABOUT TWITER ENTRY FACEBOOK LINKS INSTAGRAM STUFF




Sebulan Sudah :)
Friday, June 1, 2012 • 11:06 PM • 0 comments
Assalamualaikum guys, entri kali nie kita dok cerita pasal Wirawati Wana P2K18... HAHA tak boleh blahh..puihhhh :D *Dah macam askar dah aku duduk kat situ..

Sedih
Kenapa?? sebab aku tanak masuk PLKN laaaaaaaaa :'( apasal la nama aku terpilih..dush3! tak suka! tapi takpe wana, mungkin nama kau sedap sangatttt.. tu hah sebab terpilih... thanx ayah mama bagi nama :)  >> mood : think positive & grateful

Malu + Bosan + GEMBIRAAAA! Hee :) 
Memang tak dapat disangkal lagi bila kena jadi budak baru..jadi perhatian orang, perkara paling aku tak suka masa tu! Haha orang lain sumer dah masuk awal tapi kau baru 2 minggu kemudian baru masuk...rasa macam "MAMA, WANA NAK BALIKKKK! AMEK WANA BALIK MA TOLONGGGG !!" HAHAHA bedekah je.. padahal mama tak dengar pon aku jerit mintak tolong.. henpon dahlah kena rampas, apakan daya :D tapi bila dah daftar tu, diorang banyak tolong tolong,serius masing masing tak sombong :) Haha tetibe tanak balik.. suka suka *muka kembali ceria

Dorm P2
All of us have 17 person.. 10 Malay, 6 Chinese & 1 Indian... takdelah ramai mana dalam dorm ktorang sebab banyak lagi katil lebih..10 gitu kot... Serius , diorang masing masing bestttt ! Ktorang boleh 'ngam' sama sama tak kiralah ktorang lain umur ke.. Oppsss! cakap pasal umur, kami yang bukan batch 94 takdelah nampak tua okeyh.. nampak muda je .Ting! :) Perangai 'gila-gila' & 'terejal' tetap ada bila dah sama sama..Haha! tapi perasaan respect diorang dekat kami still ada.. Akak Wana? mula mula dengar diorang panggil pun,aku tergelak..Kihkihkih but okeyh its normal.. * Budak Chinese suka panggil aku Nana..haha lagi bedekah wei *


Kelas
Mula mula masuk kelas Pembinaan Karakter (PK) sangat best ! Class likes kindergarten :) No tension and its fun ! Macam macam ktorang belajar.. Rindu dengan kelas PK8, rindu dengan ahli group Samudra Raya :') dekat group tu lah ada sorang budak Charlie ni rasa macam nak sekeh sekeh je dia ! Haha sebab kitorang selalu bertekak.. dan bila berjumpa je dia memang suka cari pasal... errr! :) tapi dialah penyelamat group ktorang tolong mainkan lagu pakai gitar dia...Terima kasih terima kasih :) *suka lagu Kau Ilhamku~

Physical Training (PT)
PT yang paling aku tak suka bila kena lompat bintang.. Serius! mesti aku main pengelat bila kena buat. HAHA! Kalau suruh lompat Kung Fu Panda ke Taekwando apa ke tu aku boleh buat tapi bila kena lompat bintang memang TAKLAH aku nak buat betul betul.. selalu gelak gelak jek ! Haha tak penah serius time kena buat ...  

Next : entri pasal aktiviti lasak akan di-update! Wink~

*Rindu kawan kawan Matrik & Tigs*




Sekian..Jumpa dilain hari!


PASTFUTURE
THE STAR OWNER
Hai.Assalamualaikum. Welcome to My world . Leave me a nice speak at my cbox ^^ Feel free to navigate around here!
TALKIE TALKING

Kalau ada sebarang pertanyaan, chat dekat sini ya, jangan malu-malu !
Musixbank.Net
Klik mana yang korang nak. Bersesuaian dengan tajuk lah.

FOLLOW/HOME




JOM TWEET !

CREDIT SECTION

Coding basecode by: Afiqah
Edit template by: @esharky_
Owner blog:NSyazwana
Best view:Miss Google