ABOUT TWITER ENTRY FACEBOOK LINKS INSTAGRAM STUFF




Posto kenangan KMJ :)
Thursday, May 3, 2012 • 1:14 AM • 0 comments
Assalamualaikum kamu kamu sume :) okey hari ni kita main balas balas surat errrrr a.k.a message kenangan terakhir di KMJ... kuikuikui ayat tak boleh belah je... eh ade aku kesah, blog aq ! bukan blog kaw.. Haha :D

Okey message pertama kita jatuh kepadaaaaa :


Wahai Alfiera binti Anuar (ceh lamak ayatnya .. Haha ) aku pun sayang kaw ketat ketat la ^^ ! Every moments with you, I will never forget it ! I will be miss you 4ever too.. but seriously, kita asyik tertanya je kan macam manalah kita boleh jadi rapat giler ni ==" tapi takpe ! Lupakan itu, yang penting setiap perkara kita penah lakukan time kat KMJ tu, SAYA AKAN INGAT SAMPAI BILA BILA !! :D Pengalaman "F" tu yang tak boleh belah.. Huhuhu oke sila jangan contohi kitorang bab tu, yang bab lain bole dicontohi..  Harap maklum....Hidup Taman Johor Jaya ! Haha .. eh lupa, kawen cepat cepat tau dengan si dia.. nak VVIP punya seat ! Haha kbye :)

Message kedua plak :


Haha yang ni lagi sorang, bestie gila gila.... Love you too, Fazlin Najwa ! Hey najwa, kita akan ingat perkenalan yang first first kita jumpa kamu, bila kamu cakap " tut tut tut " Haha takpe biar kita je tau ^^ emm thanx la kan coz sentiasa jadi backup backup.. Hehe tetiba tersentuh la seh bila ada orang kacau then kamu backup " eh kenapa nak kacau wana ni? tau tak wana nie kawan kita.. kita takkan biarkan kamu nak kacau or marah marah dia!!! sama gak kat dayah,aziah,ain, fira..dia kawan kita so jangan nak marah marah " oke time tu terkedu sebentar.. Haha gila la budak ni .... SAYA AKAN RINDU PERANGAI KAMU ! ^^ eh kawen cepat cepat tau dengan si dia.. nak VVIP punya seat gak !! Haha kbye :)


Message ketiga, jeng jeng jeng :




Sayang kau jugak Aziah ! Yes, ingat lagi masa Semester 1 kita cerita cerita pastu kaw cakap aku nie sombong orangnya.. Haha kelakar dengar.. Mana adalah aziah oii.. Huhu aku just segan jew time tu.. Almaklumlah baru baru lagi.. Tapi bila kita dah rapat, aku tak sombong kan? kan? kan? Hehe peramah jer kan.. (perasan sekejap tapi kenyataan -.-) Aku pun RINDU kat engkau nanti :(  nanti kalau kaw dah belajar jauh jauh, kat UK macam impian kaw selama ni.. jangan lupakan aku oke? Ingat wana yang blur.. coz kaw selalu cakap aku macam tu kan ! dush dush dush ! tapi takpe, sayang kaw ! thnx jadi tempat mengadu :) dah nak kawen jgn lupa aq.. nak VVIP seat jgak bole? ahaha Kbye ! :)


1,2,3...oke skrang message keempat plak :



Hye Ain ! thanx bcoz being me as ur friends :) Oh ya Ain, thanx gak kasik selipar kat aku... aku akan jaga betul betul selipar tu melainkan kalau dah terputus selipar tu emmmmmm kaw belikan selipar baru untuk aku bole?? Haha tadelah gurau je... Tanaklah ingat pink, ingat Ain tapi nak ingat selipar, ingat Ain .. Haha sweet kan aku? btw, semoga happy happy selalu gak :)
Thnx jgak jadi kawan yang ambil berat & jangan tacing tacing k so kawen pon jangan lupa jemput aku...! Haha kbye..


Last but not least ( fuyooo macam buat karangan bi jer :D ) tadaaa :




Hey budak si cantik ni, kaw pon apa kurangnya hebat ape.. Haha :D aku pon happy dapat kenal dengan kaw..dahlah cantik, setia, baik pulak tu & aku suka kawan dengan kaw sebab kaw faham isi hati aku..! Haha bagus dia ni.. Good job, good job !  :D tetibe puji si dayah pulak ni.. Aduii.. Hehe.. btw, kawen nty jangan lupa jemput ! Haha kbye :)


pesanan daripada penaja : NANTIKAN POSTO KENANGAN KMJ EPISOD 2 ! :) kbye Assalamualaikum ...






Sekian..Jumpa dilain hari!


PASTFUTURE
THE STAR OWNER
Hai.Assalamualaikum. Welcome to My world . Leave me a nice speak at my cbox ^^ Feel free to navigate around here!
TALKIE TALKING

Kalau ada sebarang pertanyaan, chat dekat sini ya, jangan malu-malu !
Musixbank.Net
Klik mana yang korang nak. Bersesuaian dengan tajuk lah.

FOLLOW/HOME




JOM TWEET !

CREDIT SECTION

Coding basecode by: Afiqah
Edit template by: @esharky_
Owner blog:NSyazwana
Best view:Miss Google