ABOUT TWITER ENTRY FACEBOOK LINKS INSTAGRAM STUFF




Just try :)
Thursday, April 28, 2011 • 4:31 PM • 3 comments
yes ! dapat drive walaupun start dari Segamat sampai Kuantan :) Haha jakun abes..almaklumlah budak bawah umo baru dapat "P" pastu berani pulak jalan jauh jauh...tapi tape,kita sekali sekala cuba belajar biasa-biasa kan jalan jauh tanpa ade menggunakan HIGHWAY kali ni...yang "highway" tu kena highlight sikit sebab meh sini dengar saya punya cerita sepanjang perjalanan..cer cite cer cite...Hehe ^_^

Bismillahirohmannirahimm...oke sume tau kan, jalan ke sana tade guna highway sebab kawasan hutan & kampung tepi-tepi nya + jalan kecik + struktur jalan raya ada masih dalam pembinaan & plak tu DITAMBAH lagi dengan kenderaan berat banyak lalu kawasan situ..tak ke naya aku bawak kete mase tu? tapi tape,dalam proses belajar...Huhuhuhu :)

Yang tak tahan bila dah satu-satu potong tuh, eh eh eh tambah pulak kat depan ada lagi..dah la panjang kenderaannya pastu jalan dah la satu lorong je kat situ...siap kena perli lagi dengan ayah..sapa suh tnye cmni " nak potong bole tak? tade kete tuh kat depan,selamat ni kalo nak potong " then ayah cakaplah nampak tak bape line putih yang ada kat jalan tu,cuba kira..oke fine, aku nampak double line..Haha so muka sabar jela :) tapi yang paling berdekah time cuba nak potong treler tangki petrol ni..muka memang penuh dengan kesabaran waktu tu kalo tengok sebab tade can nak potong...siap bole melopong aku menunggu tapi bukan tido macam kucing nihh....BestFreeDesign.Com border=
kalo aku dah melopong, apatah lagi kete kete yang kat belakang akuu yang tunggu tuk potong... ? Haha kesian...sabo yer :) bila dah ada can tu,apalagi pecuttt..pastu ayah suh bhenti kat stesen minyak jap then lepas dah buang ape yang nak dibuang HAHA ..teruskan lagi perjalanan....tak lama tu dari jauh memang aku rasa macam penah nampak je kenderaan kat depan tuuuuu...memang siyes kenal bebenor...SAH ! kenal sangat sebab kenderaan tu la yang sebabkan aku melopong...Haha kenapalah ada lagi ni? mak aiihh :) ingatkan dah belok mana mana tadi..oke sabo kali kedua ..Haha

dah tu sampai kat kolej akak sebelum dibenarkan masuk, aku kena tulis nama,ic and apa kejadah ntah... pak guard kat situ memang nak kena rasanya..dy cakap awak yang bawak kete tuh?? perli ke apa ni....taulah aku kecikk T______________T




Sekian..Jumpa dilain hari!


PASTFUTURE
THE STAR OWNER
Hai.Assalamualaikum. Welcome to My world . Leave me a nice speak at my cbox ^^ Feel free to navigate around here!
TALKIE TALKING

Kalau ada sebarang pertanyaan, chat dekat sini ya, jangan malu-malu !
Musixbank.Net
Klik mana yang korang nak. Bersesuaian dengan tajuk lah.

FOLLOW/HOME




JOM TWEET !

CREDIT SECTION

Coding basecode by: Afiqah
Edit template by: @esharky_
Owner blog:NSyazwana
Best view:Miss Google